Ulyana K.
Пользователь
- Регистрация
- 13.12.19
- Сообщения
- 1.591
- Реакции
- 540
Автор: Mike Berg, Sean Duffy, Brian Moakley
Название: Unity Games by Tutorials
Описание:
Шикарный материал для начинающих разработчиков на Unity.Самое новое издание на данный момент.Книга на английском,но не бойтесь,комрады!Каждый шаг иллюстрируется картинками.Реально разобраться даже без знания языка и C#.формат epub и pdf.
Оглавление.
Section I: Getting Started
Chapter 1: Hello Unity
Chapter 2: GameObjects
Chapter 3: Components
Chapter 4: Physics
Chapter 5: Managers and Pathfinding
Chapter 6: Animation
Chapter 7: Sound
Chapter 8: Finishing Touches
Section II: First-Person Shooters
Chapter 9: The Player and Environment
Chapter 10: Adding Enemies
Chapter 11: Introducing the UI
Section III: 2D Platformers
Chapter 12: Beginning Unity 2D
Chapter 13: More Unity 2D
Chapter 14: Saving Data
Section IV: Blender
Chapter 15: Modeling in Blender
Chapter 16: Texturing with Blender
Chapter 17: Animating in Blender
Section V: Tower Defense Games
Chapter 18: Making A Tower Defense Game
Chapter 19: Making Towers
Chapter 20: Virtual Reality
Chapter 21: Publishing Your Game
Section VI: Appendices
Chapter 22: C# Crash Course
Chapter 23: Unity API
Chapter 24: Visual Studio
Подробнее:
Для просмотра скрытого содержимого необходимо Войти или Зарегистрироваться.
Если у Вас нет Премиум статуса:
Преимущества Премиум подписки
Оформить Вечный Премиум
Название: Unity Games by Tutorials
Описание:
Шикарный материал для начинающих разработчиков на Unity.Самое новое издание на данный момент.Книга на английском,но не бойтесь,комрады!Каждый шаг иллюстрируется картинками.Реально разобраться даже без знания языка и C#.формат epub и pdf.
Оглавление.
Section I: Getting Started
Chapter 1: Hello Unity
Chapter 2: GameObjects
Chapter 3: Components
Chapter 4: Physics
Chapter 5: Managers and Pathfinding
Chapter 6: Animation
Chapter 7: Sound
Chapter 8: Finishing Touches
Section II: First-Person Shooters
Chapter 9: The Player and Environment
Chapter 10: Adding Enemies
Chapter 11: Introducing the UI
Section III: 2D Platformers
Chapter 12: Beginning Unity 2D
Chapter 13: More Unity 2D
Chapter 14: Saving Data
Section IV: Blender
Chapter 15: Modeling in Blender
Chapter 16: Texturing with Blender
Chapter 17: Animating in Blender
Section V: Tower Defense Games
Chapter 18: Making A Tower Defense Game
Chapter 19: Making Towers
Chapter 20: Virtual Reality
Chapter 21: Publishing Your Game
Section VI: Appendices
Chapter 22: C# Crash Course
Chapter 23: Unity API
Chapter 24: Visual Studio
Подробнее:
Скачать:Для просмотра ссылок необходимо выполнить Вход или Регистрация
Для просмотра скрытого содержимого необходимо Войти или Зарегистрироваться.


